۱۴۰۱-۰۲-۰۶

دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی نیروی انتظامی و مرکز اسناد و مطبوعات آستان قدس رضوی تفاهم نامه همکاری امضا کردند

دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی نیروی انتظامی خراسان رضوی با مدیریت مرکز اسناد مطبوعات آستان قدس رضوی در زمینه‌های علمی، پژوهشی، مشاوره‌ای و فناوری تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

به گزارش گنجینه رضوی، در جلسه انعقاد این تفاهم نامه که در محل دفتر مدیریت مرکز اسناد و مطبوعات آستان قدس رضوی برگزار شد، محمدهادی زاهدی؛ مدیر این مرکز بر توسعه زمینه‌های همکاری آستان قدس رضوی با نیروی انتظامی در زمینه تاریخ شفاهی و مصاحبه با فرماندهان انتظامی تاکید کرد و این عمل را گامی بلند در روشن کردن تصویر گذشته برای آیندگان دانست.
سرهنگ هادی ربانی؛ رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی نیروی انتظامی نیز در این جلسه، همکاری میان آستان قدس رضوی و نیروی انتظامی را زمینه ساز کاهش آسیب‌های اجتماعی دانست که می تواند ارتقای امنیت را به همراه داشته باشد.
وی ضمن ابراز امیدواری برای توسعه همکاری‌های دو طرف، این تفاهم‌نامه را بابی در پیش‌برد برنامه‌های فرهنگی و اعتقادی در نیروی انتظامی برشمرد.
گسترش همکاری‌های علمی، پژوهشی و فنی مرتبط با موضوع فعالیت و همچنین استفاده از ظرفیت‌های تخصصی طرفین از جمله اهدافی است که از امضاء این تفاهم نامه دنبال می شود.
فراهم کردن شرایط مناسب برای استفاده کارشناسان، استادان و پژوهشگران از منابع و امکانات طرفین، همکاری متقابل در اجرای طرح‌های علمی و پژوهشی، استفاده از ظرفیت‌هایی در زمینه‌ آموزش آرشیو اسناد و حفاظت و مرمت آن‌ها، فهرست‌نویسی و نمایه‌سازی اسناد و آموزش تاریخ شفاهی از جمله زمینه‌های همکاری در این تفاهم نامه است که می‌توان به آن اشاره کرد.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید