۱۴۰۱-۰۹-۱۶

سازمان کتابخانه‌های آستان قدس با عرضه 30 طرح پژوهشی جدید به نمایشگاه پژوهش آمد

همزمان با هفته پژوهش 30 طرح پژوهشی سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی در نمایشگاه پژوهش و فناوری معرفی و عرضه شده است.

انیس میری، کارشناس پژوهش سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار آستان نیوز، با بیان اینکه در این نمایشگاه جدیدترین منابع این سازمان طی سه سال اخیر در غرفه‌ای مجزا در معرض دید مخاطبان قرار گرفته است، گفت: این منابع شامل طرح‌های پژوهشی، مقالات و پایان‌‎نامه‌هایی است که مورد حمایت سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی قرار گرفته است.
وی افزود: در سه سال اخیر حدود 30 اثر علمی و پژوهشی از سوی این سازمان منتشر شده است که برخی از آنها حاصل تلاش های همکاران ما در این مرکز است و برخی نیز با همکاری پژوهشگرانی خارج از سازمان در حوزه‌های کتابداری، آرشیو و موزه‌داری به چاپ رسیده و در اختیار جامعه هدف قرار گرفته است.
میری ادامه داد: همچنین طی سه سال اخیر در بخش موزه‌داری 30 طرح، در حوزه اسناد 4 طرح و در بخش مخطوطات 5 طرح به انجام رسیده و در این نمایشگاه ارائه شده است. وی در خصوص حمایت از پایان‌نامه‌ها و معرفی آن ها در این نمایشگاه گفت: 35 پایان‌نامه‌ از طریق حمایت‌های مالی و راهنمایی توسط همکاران سازمان و یا در اختیار قرار دادن اسناد و نسخ خطی در رشته‌های تاریخ، کتابداری، ادبیات و رشته‌های مرتبط با فعالیت‌های سازمان مورد حمایت قرار گرفته است.
کارشناس پژوهش سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، ادامه داد: در بخش مقالات نیز سه نشریه علمی تخصصی کتابداری و اطلاع‌رسانی که درجه الف را کسب کرده، نشریه اسناد نسخه‌های خطی و نشریه‌ای که اختصاص به مقالات کارکنان سازمان در داخل و خارج کشور دارد، در این نمایشگاه معرفی و عرضه شده است.
 وی خاطر نشان کرد: بخش دیگری از غرفه سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی در این نمایشگاه به افتخارات سازمان و تقدیرنامه‌ها اختصاص دارد و با توجه به اینکه عنوان این نمایشگاه پژوهش و فناوری است،کتابخانه دیجیتال و خدمات شایان و قابل توجه این کتابخانه که در سطح کشور بی نظیر است، برای مخاطبان معرفی می‌شود.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید