۱۴۰۱-۱۱-۱۲

نمایشگاه کتاب «از فجر تا ولادت» در کتابخانه‌های رضوی گشایش یافت

کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی در سراسر کشور به‌مناسبت گرامیداشت چهل و پنجمین دهه فجر انقلاب اسلامی و میلاد با سعادت امیرالمومنین علی(ع) به برپایی نمایشگاه کتاب، پوستر و نرم افزار اقدام کردند.

به گزارش گنجینه رضوی، در این نمایشگاه‌ها که به منظور احترام به خون‌های مقدس شهیدان انقلاب اسلامی، آشنا کردن نسل جوان با جانفشانی های مبارزان انقلابی، آشنايي مراجعان با دستاوردهاي انقلاب اسلامي ايران و همچنین آشنایی باسیره و زندگانی  امام علی (ع)، برگزار شده است، مجموعه‌ای از کتب چاپی، صوتی و نرم افزار  برای علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی در معرض نمایش قرار گرفته است.
در برخی از نمايشگاه‌های برگزار شده، علاوه بر كتاب‌هاي برگزيده، تازه‌هاي كتاب كتابخانه ها نیزدر معرض ديد مراجعان قرار گرفته است.
«مطلع الفجر»، «طلوع آزادي»، «دهه فجر»،  «لبيك يا خميني»، «طلوع فجر»، «دستاوردهاي فجر علوي»، »دستاوردهاي انقلاب»، «هماي رحمت»، «ايران استوار»، «جلوه هاي ولايت» و «صبح امید» از جمله عناوین نمایشگاه‌هایی است که در کتابخانه های وابسته به آستان قدس رضوی در مشهد و شهرستان‌ها برگزار شده است.
همچنین شناخت انقلاب اسلامي، گام به گام با انقلاب، امام به روايت امام ، انقلاب اسلامي به روايت اسناد ساواك، پژوهشي نو پيرامون انقلاب اسلامي، امام علي(ع) وايران، خداوند علم وشمشير،الفباي ولايت، اميرسكوت وعدالت ، قرآن ناطق، آفتاي لايزال امام علي (ع) نیز از جمله عناوینی است که به نمایش گذاشته شده است.
علاقه‌مندان می‌توانند از نمایشگاه های برگزار شده در محل کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی بازدید به عمل آورند.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید