۱۴۰۱-۱۱-۲۳

جهان خوار(چرا مرگ برامریکا)

کتاب جهان خوار(چرا مرگ برامریکا)، حاضر کوشیده است در قالب پاسخ به سؤال «چرا مرگ بر آمریکا»، گوشه ای از جنایات آمریکایی‌ را در ایران و جهان به خواننده نوجوان معرفی کند تا با سیاست های جهان‌خوارانه آن رژیم فاسد، آشنا شوند.

  نویسنده کتاب جهان خوار(چرا مرگ برامریکا) از چگونگی شکل‌گیری آمریکا، غارت آثار باستانی توسط این کشور و مرگ نژادپرستی در آن، آغاز کرده و کوشیده است به زبانی ساده، از خیانت، طمع‌کاری، بی‌رحمی و قتل‌عام، دخالت در امور کشورها، تزویر، جنگ میکروبی، جاسوسی و شرارت آمریکایی پرده‌ بردارد.

بخشی از کتاب   
      سیاه‌های اسیر، هزاران کیلومتر با پاهای زنجیر شده، پیاده به سوی ساحل می‌رفتند. در این مسیر، شکارچی‌های برده نیز با اسلحه و شلاق، سوار بر اسب در کنارشان حرکت می‌کردند. چهل درصد برده‌های سیاه، در راه ساحل بر اثر گرسنگی و درد و رنج زیاد می‌مردند. عده‌ای که زنده می‌ماندند تا زمان فروش، در قفس‌ها زندانی می شدند؛ سپس کشتی‌های حمل برده می‌رسیدند و برده‌ها را از شکارچیان می‌خریدند و سوار کشتی می‌کردند. کشتی‌ها برای این همه برده جا نداشتند؛ به همین دلیل تاجران برده، برای جادادن آنان، روش‌های عجیبی را به کار می‌برند. آنان، برده‌ها را در فضای تاریک و قفسه‌بندی شده، به یکدیگر زنجیر می‌کردند.....

پدیدآور: علی شعیبی
مشخصات نشر:قم: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، دفتر نشر معارف، 1400
مشخصات ظاهری کتاب: 128ص.مصور(رنگی)
شماره راهنمای دیویی: ج527ش3273/325
موجود در تالار قفسه باز بانوان

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید