۱۴۰۱-۱۱-۲۵

قدرت الهام و ندای درونی

پادکست قدرت الهام و ندای درونی دربردارندۀ سخنان ارزشمند وین دایر، نویسنده و سخنران انگیزشی برجستۀ‌ آمریکایی است که شما را با خود به یک سفر اعجاب‌آور می‌برد؛ سفر مقدسی که در آن به الهام و ندای درونتان گوش خواهید سپرد.

      ندای درونی به این معناست که ما عقل دیگر داریم. زمانی که به خود ایمان داشته باشید هرگز مایوس نمی‌شوید؛ بلکه خود را مملو از استعدادهای نامحدود می‌بینید و ظرفیت نامحدودی را در خود حس می‌کنید. با تغییر چیزی که در ذهن خود از خودتان ساخته‌اید به ندای درونی و قدرت الهام‌بخشی ماندگار برسید. وقتی که می‌توانید آنچه از رؤیاهایتان استخراج کرده‌اید، به واقعیت تبدیل کنید، چرا این کار را انجام نمی‌دهید. ما همه منبعی داریم که اگر بتوانیم به آن دست یابیم، می‌توانیم هر کاری انجام دهیم؛ از شروع یک تجارت گرفته تا بالا رفتن از بلندترین کوه؛ شما می‌توانید هر کاری انجام دهید.

      وجود انسان دربردارندۀ قدرت و استعداد خارق‌العاده‌ای است که همیشه او را به سوی رشد و تعالی می‌کشاند. ندای درونی، ما را به سوی معنویت و خداوند سوق می‌دهد و در مراحل گوناگون زندگی؛ مثل مراحل عقیدتی و اندیشه‌ای است که ما را با میدان انرژی نامرئی پیوند می‌دهد که قبل از تولد قسمتی از آن بودیم. هنگامی که در معنویت قدم برمی‌داریم، با نیرویی ارتباط می‌گیریم که از زندگی مادی ما بالاتر و ارزشمندتر است.

      وین دایر (wayne dyer) نیروی درون شما را به تمامی جوانب زندگی‌تان، حتی به شغل و ایده و آنچه دوستش دارید، هدایت می‌کند. سخنان او در این اثر، به شما کمک می‌کند که به خودِ واقعی‌تان برسید. اگر ما شخصیت خودمان را با شغلمان بسنجیم، پس مواقعی که کار نمی‌کنیم، بدون شخصیت خواهیم بود. سایر دارایی‌های مادی نیز همین ‌نقش را برای ما بازی می‌کند. وین دایر به شما معجزه‌آفرینیِ دیگرگونه‌ای می‌آموزد؛ آموزش‌های این سخنران به شما کمک می‌کند تعریف جدیدی از آنچه هستید به دست آورده و خواستۀ واقعی روح خودتان را به وضوح تشخیص دهید؛ طوری که به هر کاری که دست بزنید، از روی الهام بوده و نیاز به خداوند و خدمت به مردم از آن احساس شود.

کتاب صوتی حقایقی درباره دروغ

    دروغ تلاشی است برای پر کردن فاصلۀ آنچه هستیم و آنچه دلمان می‌خواست باشیم.
    دروغ از خود هیچ قدرتی ندارد؛ دروغ وقتی قوی می‌شود که یک نفر، شروع به باور آن می‌کند.
    اگر شما علمِ تشخیص فریبکاری و هنرِ دقیق دیدن و شنیدن را به صورت ترکیبی به کار ببرید، خودتان را از دروغگویان و دروغ‌پردازی خلاص خواهید کرد.
    طبق آمارها، در آمریکا هر فرد متأهل با موقعیت اجتماعی معمولی، در هر 10 گفتگو، یک‌بار و هر فرد مجّرد در هر سه گفتگو، یک بار دروغ می‌گوید.
    توضیح نوع حرکات فیزیکی، طرز صحبت و شیوۀ‌ انتخاب کلمات در نزد افراد دروغگو.

       ما مخالف دروغ گفتن هستیم اما در عمل و با روشی که در طول تاریخ، جامعۀ ما جایز دانسته، دروغ را به طور مخفیانه مورد استفاده قرار داده‌ایم.

    خانم‌ها بیشتر به خاطر حمایت از دیگران است که متوسّل به دروغ می‌شوند.
    نوزاد ِانسان در یک سالگی، مخفی کردن را یاد می‌گیرد. در دو سالگی همه چیز را بزرگ جلوه می‌دهد و کودک پنج ساله رسماً دروغ می‌گوید و بچّه‌های نُه ساله استاد مخفی کاری هستند!
    در مورد دروغ و دروغگویی، علم، قدم‌های بزرگی برداشته و شاخصه‌های زیادی را در اختیار ما قرار داده است.
    دروغگویان با استفاده از ابزار زبان، سعی می کنند از موضوع مورد نظر فاصله بگیرند.
    دروغ‌سنج‌های متحّرک"، انسان‌هایی هستند که تخصص و دانش تشخیص دروغ را دارند.
    واقعیت این است که اولین بار که آمارها را می‌شنویم، باورمان نمی‌شود، چون گسترش دروغ، آن هم تا به این حد، باور کردنی نیست.
    ما به غریبه‌ها بیشتر از اطرافیان و همکارانمان دروغ می‌گوییم.
    توضیح دروغ با شیوۀ انکار غیر رسمی .
    ما در اکثر موارد گرایش داریم که نشانه‌های دروغگویی در افراد را ندیده بگیریم.

عوامل تولید: نويسنده: وين داير. حقايقي درباره دروغ/ جف هانکک

مشخصات نشر: تهران: کليد آموزش، ‎۱۳۹۸.

VCD‎ ۲۰۴‎ /۴ د‏‎۳۳۷‎ق‏ ‎۱۳۹۸

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید