۱۴۰۱-۱۲-۱۱

۲۱ ويژگی ميليونرهای خود ساخته

کتاب صوتی "۲۱ ویژگی میلیونرهای خودساخته" به شما خواهد آموخت که ویژگی‌های خاصی در افرادی وجود دارد که توانسته اند از صفر شروع کنند و میلیونر شوند؛ ویژگی‌هایی که می تواند هر کس دیگری را نیز ثروتمند کند.

اصلی ترین عامل مشخص کنندۀ موفقیت انسان در زندگی، ماهیت درونی اوست.علت این موضوع، قانون “تطابق” است؛ یعنی واقعیت‌های زندگی بیرونی هر کس، با تصورات و تفکراتی که او در درون خود دارد، تطابق خواهد یافت. به همین سادگی.
      به قول یکی از بزرگان: «اگر می‌خواهید کار متفاوتی انجام بدهید، باید ابتدا کار متفاوتی در درون خود انجام دهید»؛ یعنی اگر کسی حتی یکی از این ویژگی‌ها را کم داشته باشد، خیلی بیش از چیزی که تصور کنید، از پیشرفت باز خواهد ماند. و جالب اینجاست که همۀ این وِیژگی‌ها قابل یادگیری است.
      پس هر زمان که اراده کنید، می توانید آنها را با تمرین و ممارست به خوبی یاد بگیرید. به یاد داشته باشید که عکس‌العمل طبیعی هرکس، مقاومت در برابر تغییر است؛ یعنی به طور طبیعی، همۀ ما تمایل داریم که برگردیم به همان کارها و حالت‌هایی که از قبل داشته ایم و به صورت ناخودآگاه سعی می‌کنیم کارهای متفاوتی نسبت به گذشته انجام ندهیم؛ پس باید بر خلاف غریزه‌های طبیعی خود، عمل کنید و از ناحیۀ امن خود خارج شوید.
      در طبیعت قانونی وجود دارد که بر اساس آن اگر کسی بر خلاف تمایلات طبیعی خود عمل کند، تقریباً در هیچ موردی اشتباه نخواهد کرد؛ بنابراین باید بر خلاف تمایلات طبیعی خود عمل کنیم. میلیونرهای خود ساخته، همیشه این کار را انجام داده‌اند و بر خلاف تمایلات طبیعی عمل کرده‌اند. اگر شما هم می‌خواهید به جمع میلیونرها اضافه شوید، سریع دست به کار شوید.

اثر برايان تريسي؛ مترجم: محسن واعظي
مشخصات نشر: تهران: وب سايت راديو مثبت؛ کليد آموزش، ‎۱۳۹۴.
VCD‎ ۶۵۰‎ /۱ ت‏‎۵۵۳‎ب‏ ‎۱۳۹۴

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید