۱۴۰۲-۰۱-۰۷

حرف های شنیدنی

کتاب حرف های شنیدنی را موسسه هنری قدر ولایت منتشر کرده است. کتاب حرف های شنیدنی حرف‌های کسانی است که در دوران دفاع مقدس با شجاعت ایستادگی کردند و شهید شدند.

کتاب حرف های شنیدنی برای آنان است که دوست دارند با شهدای دفاع مقدس بیشتر آشنا شوند و سوای شجاعت و رشادت و ایثار و استقامت و... از خصوصیات و شاخصه‌های اخلاقی و رفتاری آنان بیشتر بهره گیرند، نوشتارها و گفتارهای این عزیزان، یک اقیانوس مواج از معرفت و علم و عرفان است. انتخاب بهترین حرف‌ها از این بهترین بندگان خدا، کاری دشوار است، چرا که قلم ها و کاغذها گنجایش نگارش این همه را ندارند و هر سخن و گفتار نور و متصل به خالق نور چنین است.این مجموعه، بخشی از حرف های شنیدنی رزمندگان شهید دفاع مقدس را در خود جای داده است. همه حرف‌ها در اختیار نویسنده نبوده است اما نویسنده تلاش کرده است بهترین بخش‌ها را پیدا کند و گزیده‌ای انتخاب کند که شامل چکیده تفکرات این شهدای بزرگوار باشد. کتاب حرف های شنیدنی برای تمام کسانی است که می خواهند زندگی شهدای دفاع مقدس را بهتر بشناسند.
بخشی از کتاب:
شهید صیاد شیرازی
سفارش کرده بود که هوای کار بنده خدا را داشته باشید، به وضعش رسیدگی کنید وبه زندگی اش برسید. گفته بودم چشم. رفتم پیشش. گفتم «شما چه سرو سری با رفتگرها دارید؟» گفت: «درد دهایشان را گوش می کنم. اگر هم بتوانم، قدمی بر میدارم.»

گردآوری و تنظیم: موسسه فرهنگی قدر ولایت
مشخصات نشر: تهران: موسسه فرهنگی قدر ولایت،1392
مشخصات ظاهری:368ص.
شماره اهنمای دیویی: 1394425ح08430922/955
موجود در تالار قفسه باز باوان

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید