۱۴۰۲-۰۱-۱۶

کتابخانه گویای رضوی به منابع کمک درسی ویژه نابینایان مجهز شد

کتابخانه گویای رضوی به منابع صوتی کمک درسی و کنکوری در رشته‌های علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی مجهز شد.

به گزارش گنجینه رضوی، علی وظیفه دان، مدیر کتابخانه آیت‌الله حاج شیخ مجتبی قزوینی وابسته به سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، این اقدام را در راستاي بهبود خدمات و توسعه كمي منابع صوتي این مجموعه عنوان کرد.
وی افزود: با احتساب این منابع صوتی که در قالب 67 عنوان از كتابخانه گوياي حضرت ولي عصر (عج) اصفهان تهيه شده است، کتابخانه گویای رضوی در حال حاضر 298 عنوان کتاب کمک درسی ویژه نابینایان را در اختیار دارد.
وظیفه دان تصریح کرد: این کتابخانه با در نظر گرفتن منابع افزوده شده، در حال حاضر 13652 عنوان کتاب ویژه نابینایان را در قفسه های خود دارد.
وی با اشاره به سهولت عضویت نابینایان و کم بینایان در کتابخانه گویای رضوی ابراز کرد: این افراد می‌توانند به صورت غیرحضوری با ارتباط تلفنی و ارائه اطلاعات شناسنامه‌ای و نشانی خود به عضویت کتابخانه گویای رضوی درآمده و از خدمات این کتابخانه به صورت کاملاً رایگان استفاده کنند.
کتابخانه گویای رضوی در حال حاضر ۳۱۳ نفر عضو اعم از دانش آموزان، دانشجویان، کارمندان و مشاغل آزاد دارد که از سراسر کشور با این کتابخانه در ارتباط بوده و در مقاطع مختلف تحصیلی اعم از دکتری، ارشد، کارشناسی، کاردانی، دیپلم و زیر دیپلم مشغول به ادامه تحصیل هستند.
این کتابخانه از جمله مراکز وابسته به سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی است که سال 1383 در محل كتابخانه آيت‌الله حاج شيخ مجتبي قزويني(ره) مشهد راه‌اندازی شد.
علاقه‌مندان می‌توانند از طریق وب سایت کتابخانه گویا : http://library.aqr.ir/gooya ،  پست الکترونیک : razavi.lib@gmail.comgooya.    یا به صورت حضوری به آدرس خراسان رضوی – مشهد - خیابان طبرسی، چهارراه مجلسی، خیابان مجلسی غربی ۱ . تلفن  ۲۷۶۶۴۴۴-۰۵۱۳ با این کتابخانه در ارتباط باشند.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید