۱۴۰۲-۰۲-۲۱

گردهمایی خادمیاران کتاب رضوی برگزار شد

گردهمایی خادمیاران کتاب رضوی به همت سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی در تالار قدس این سازمان برگزار شد.

به گزارش گنجینه رضوی، حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی، رئیس سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی در این مراسم ضمن تاکید بر جایگاه اثر گذار خادمان کتاب در ترویج فرهنگ اسلامی، شناسایی و معرفی کتاب‌های فاخر مرتبط با فرهنگ و سیره اهل بیت (ع) را از جمله فعالیت‌هایی عنوان کرد که توسط خادمیاران به آن پرداخته شود.
وی نقش کتاب و کتابخوانی را در کاهش آسیب‌های اجتماعی به ویژه موضوع روز حجاب و عفاف یادآور شد و گفت: در مواجه با نسلی که آموزه‌های دینی را به خوبی فرا نگرفته اند، هر خادمیار می‌تواند دست یک جوان را بگیرد و با معرفی جاذبه‌های معنوی دین، او را شیفته اسلام کند.
دکتر سیدعباس مرجانی؛ کارشناس فعالیت‌های داوطلبانه و خادمیاری نیز در این مراسم ضمن توضیح عملکرد کانون خادمیاران کتاب و بیان ظرفیت‌های آن در توسعه فرهنگ مطالعه، برنامه‌های بلند مدت تبیین شده برای کانون خادمیاران را تشریح کرد.
در ادامه این مراسم که با شعرخوانی عباس پناه از خادمیاران کتاب، سرود و پخش کلیپ همراه بود، دکتر شیخ بهاالدین زاده به سرکشیک خادمیاران کتاب سازمان منصوب شد.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید