در مراسم افتتاحیه هفتمین کنگره متخصصان علوم اطلاعات عنوان شد:
۱۴۰۲-۰۳-۰۱

بهره‌مندی از ظرفیت کتابخانه رضوی برای ترویج فرهنگ کارآفرینی

رئیس سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، در مراسم افتتاحیه هفتمین کنگره متخصصان علوم اطلاعات، بر بهره‌مندی از ظرفیت کتابخانه رضوی برای ترویج فرهنگ کارآفرینی تاکید کرد.

به گزارش گنجینه رضوی، حجت الاسلام سیدجلال حسینی، در این مراسم که با محوریت«کارآفرینی، اشتغال و کسب و کارهای حرفه‌ای دانش بنیان» در کتابخانه و اسناد ملی تهران برگزار شد، کتابخانه آستان قدس رضوی را یکی از تاثیرگذارترین کتابخانه‌ها در منطقه و جهان معرفی کرد که مجموعه عظیم مطالعاتی آن، فرصت را برای هر گونه موضوع پژوهشی فراهم آورده است.
وی تصریح کرد: این کتابخانه با توجه به جایگاه معنوی آن و همجواری با حرم مطهر رضوی، فرصتی را برای همگان ایجاد کرده است تا از طریق وقف ایده، فکر و منابع مالی در توسعه آن مشارکت داشته باشند.
حسینی، ترویج فرهنگ کار و کار آفرینی را از جمله موضوعاتی عنوان کرد که تامین محتوای مطالعاتی آن در دستور کار کتابخانه رضوی قرار دارد تا در پایه گذاری علمی حرکت‌های اقتصادی نقش موثری را ایفا کند.
وی تصریح کرد: این مجموعه فرهنگی آمادگی دارد تا با استفاده از ظرفیت حضور اندیشمندان و متخصصان برای تحقق این هدف برنامه‌ریزی کند.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید