توسط کارشناسان کتابخانه دیجیتال رضوی
۱۴۰۲-۰۵-۰۲

سامانه پشتیانی برخط کتابخانه دیجیتال آستان قدس رضوی راه‌اندازی شد

سامانه پشتیبانی برخط کتابخانه دیجیتال آستان قدس رضوی به همت کارشناسان این مجموعه راه‌اندازی و در دسترس کاربران قرار گرفت.

به گزارش گنجینه رضوی، داوود عیدی، مسئول امور خدمات کتابخانه دیجیتال با بیان این خبر گفت:کتابخانه دیجیتال آستان قدس رضوی برای تسهیل ارتباط با مخاطبان و پاسخگوئی سریعتر و بهینه‌تر به درخواست‌ها، نظرات و پیشنهادات کاربران، به راه‌اندازی سامانه پشتیبانی و پاسخگویی بصورت برخط اقدام کرده است.
وی دسترسی به این سامانه را از طریق صفحه اصلی سایت کتابخانه دیجیتال آستان قدس رضوی به آدرس https://digital.aqr.ir  عنوان کرد که به صورت آیکون پشتیبانی قابل دسترس است.
عیدی به قابلیت های این سامانه اشاره کرد و گفت: در سامانه پشتیبانی کاربر قادر است با انتخاب کارشناس مورد نظر خود، به صورت چت و گفتگوی دو طرفه پاسخ خود را دریافت کند که در این روش نیازی به برقراری تماس تلفنی نخواهد بود.
وی تصریح کرد: در پایان گفتگو ، میزان رضایت کاربر از طرق فرم نظرسنجی ارائه شده توسط سامانه سنجش و به مدیر سیستم گزارش می شود.
سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی از سال ۱۳۹۰ با ایجاد کتابخانه دیجیتال برای دسترسی محققان به منابع از طریق فضای مجازی تلاش کرد و ثمره آن در حال حاضر مجموعه‌ای بالغ بر ۱۷۰ میلیون منبع دیجیتال است که از طریق کتابخانه دیجیتال آستان قدس رضوی در بستر وب و ایستگاه‌های مطالعه دیجیتال در سراسر کشور ارائه می‌شود.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید