مدیر کل نهاد کتابخانه های عمومی خراسان رضوی
۱۴۰۲-۰۶-۲۸

کتابخانه های رضوی با تمام ظرفیت وارد میدان خدمت شده است

مدیر کل نهاد کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در بازدید از موکب بارقه های خدمت سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی گفت: کتابخانه های رضوی با تمام ظرفیت وارد میدان خدمت فرهنگی به زائران رضوی شده است.

به گزارش گنجینه رضوی، علی اکبر سبزیان در این بازدید ضمن تشکر از ابتکار عمل سازمان کتابخانه های رضوی در ارائه خدمات بدیع به زائران حضرت رضا(ع) گفت: آنچه در این موکب ها ارائه شده است در سالهای گذشته دیده نشده و قاعدتا برای زائران نیز جالب توجه است.
وی تصریح کرد: کارهای ارزشمندی در بخش های موزه ای کتابخانه ای، مرمتی و اسنادی این سازمان انجام می شود که تا کنون برای مخاطب ناآشنا بوده و ارائه آن در مواکب فرصتی برای آشنایی مخاطب و اعتماد به آن برای سپردن داشته های ارزشمند میراثی آنهاست.
 سبزیان، عضویت کتابخانه دیجیتال رضوی و کتابخانه مرکزی را از ااقدامات در خور تحسین این مجموعه برشمرد و افزود: هم راستا با تامین خوراک جسمی، خوراک روحی و معنوی ارزشمندی را در این موکب ها شاهد هستیم.
وی، اطلاع رسانی موثر و به موقع از خدمات موکب ها از طریق رسانه های تصویری ملی و استانی را امری لازم و ضروری برشمرد که می تواند زائر و مجاور را در بهره برداری از امکانات و خدمات این مواکب یاری رساند.
سبزیان، در خصوص برگزاری غرفه تمبر یادگاری و عکاسخانه رضوی آن را فعالیتی عامه پسند خواند که با انتشار به موقع آن فضای مجازی می تواند به فضای امام رضایی تبدیل شود

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید