مشاور تولیت و مدیر مرکز نظارت وبررسی های راهبردی آستان قدس رضوی
۱۴۰۲-۰۶-۲۹

ارائه محتوا در قالب های جدید جذب مخاطب بیشتری را به همراه دارد

مشاور تولیت و مدیر مرکز نظارت و بررسی های راهبردی آستان قدس رضوی، در بازدید از موکب های خدمت کتابخانه های رضوی گفت: ارائه محتوا در قالب های جدید جذب مخاطب بیشتری را به همراه دارد.

به گزارش گنجینه رضوی، ابوالفضل خودمانی گفت: کارکنانی که در کسوت خادمان فرهنگی در این موکب حضور دارند باید بتوانند واقعیت کتابخانه را ارائه کنند و آن خدمتی که ارائه می شود تنها بخشی از فلسفه وجودی آستان قدس رضوی را نشان می دهد.
 وی تصریح کرد: فرایند فعالیتی که در این موکب انجام می شود باید نشان دهنده فعالیت های کتابخانه باشد و بازدید از این مکان فلسفه وجودی فعالیت کتابخانه را روشن کند که برای بازدید کننده این دیدگاه برایش فراهم شود.
خودمانی افزود: نسخ خطی و سایر منابع میراث فرهنگی یک امتداد فرهنگی برای فرد با پشتوانه چندصدساله است، پس بر این اساس نباید کتابخانه آستان قدس رضوی با دارا بودن چندین قرن قدمت و قرار گرفتن بین کتابخانه های مطرح جهان صرفا به عنوان یک قرائت خانه معرفی شود.
وی با بیان اینکه ما در محتوا مشکلی نداریم و باید خود را در ارائه محتوا تقویت کنیم اظهار کرد: کتابخانه یک دانش زایشی است و آنچه ارائه شده با طراحی های جدید می تواند جذب مخاطب بیشتری را به همراه داشته باشد که برای تحقق این مهم می بایست  دانش و مطالعه خود را در زمینه برگزاری نمایشگاه بالا برد.
مشاور تولیت و مدیر مرکز نظارت و بررسی های راهبردی آستان قدس رضوی همچنین توجه به جذب قشر خاکستری جامعه را یکی از وظایف این مواکب خواند که می توانند با اقناع این گروه آنها را به باور حقیقت دین دعوت کنند.
ابوالفضل خاکستری بر هماهنگ بودن موضوع فعالیت های مواکب فرهنگی با مناسبت تاکید کرد و افزود: به عنوان مثال در موکبی مانند کتابخانه ضمن اینکه می خواهیم کتابخانه را به صورت تمام رخ معرفی کنیم باید به هماهنگی محتوای ارائه شده برای این امر با موضوعیت زمان توجه کرد.
 

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید