در نیمه نخست سال جاری
۱۴۰۲-۰۷-۲۵

قریب به 48 هزار منبع مطالعاتی به کتابخانه‌های رضوی اهدا شد

رئیس اداره خدمات فنی کتابداری کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی گفت: در نیمه نخست سال 1402 قریب به 48 هزار نسخه منبع مطالعاتی به کتابخانه رضوی اهدا شده است.

به گزارش گنجینه رضوی، عیسی اختری طوسی این منابع اهدایی را که به زبان‌های فارسی، انگلیسی و عربی  است را شامل كتاب، نشریه، پایان ¬نامه و منابع سمعی بصری عنوان کرد که علوم اسلامی، ادبیات و تاریخ، علوم فنی و کاربردی و کودک و نوجوان عمده موضوعات آن به شمار می‌رود.
وی از اداره نذورات، اداره امانات و اشیاء پیدا شده، معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس-مدیریت زائرین غیرایرانی، موسسه امور جوانان و تشکلهای انقلابی، موسسه آفرینش‌های هنری به عنوان تعدادی از مراکز و موسسات وابسته به آستان قدس رضوی یاد کرد که منابع متعددی را به کتابخانه رضوی اهدا کرده‌اند.
حجت الاسلام دکتر رجبعلی احمد زمانی، دکتر غلام حضرت راسخ، دکتر فاطمه نوروزی نوگورابی، الشیخ عبدالمنعم الزین، عبدالحی عبدالنبی زیبک العبادی، عباس بخشی، مسیح مسعودکیا، حجت‌الاسلام سیدتقی موسوی بفرویی، دکتر احمدرضا بسیج نیز جمعی از مولفان هستند که وی به عنوان جمعی از واقفان آثار به آنها اشاره کرد.
ختری از دسته‌بندی و فهرست‌نویسی بخش عمده‌ای از این آثار خبر داد و گفت: این کتاب‌ها بنا به نیاز بخش‌های مختلف در کتابخانه مرکزی و کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی توزیع می‌شود و همچنین کتاب‌های مازاد نیاز کتابخانه‌های آستان قدس رضوی بنا به درخواست کتابخانه‌ها و مجموعه‌های فرهنگی سطح کشور، از طریق کتابخانه سیار آستان قدس رضوی به این مجموعه‌ها اهدا خواهد شد.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید