۱۴۰۲-۰۸-۱۰

برگزاری نمایشگاه «فلسطین سرزمین پایداری» به حمایت از جنبش طوفان اقصی در 51 کتابخانه وابسته رضوی

51 کتابخانه وابسته به آستان قدس رضوی در مشهد و دیگر شهرها، در راستای حمایت از جنبش طوفان اقصی و مردم مظلوم غزه، به برگزاری نمایشگاه کتاب، پوستر و عکس با نام «فلسطین، سرزمین پایداری» اقدام کردند.

به گزارش گنجینه رضوی، نمایشگاه های مذکور با محوریت شناخت مراجعه کنندگان با تاریخ فلسطین و رژیم غاصب صهیونیستی و آشنایی با ریشه های اختلاف و همچنین جنایاتی که صهیونیسم غاصب بر مردم مظلوم این سرزمین روا داشته است، در قالب پوستر، عکس و کتاب برگزار شده است.
بيانيه ها وفتواهاي حمايت از مقاومت اسلامي درلبنان، زندگي و مبارزات شهيد سيد عباس موسوي ،سيد عزيز،دايره المعارف فلسطين، دانشنامه فلسطين، حزب الله در سوريه، جمهوري اسلامي و تحولات فلسطين، جبهه مقاومت فلسطين، حقايق قرآني پيرامون مساله فلسطين، پايداري فلسطين از نگاه تاريخ و سرزمين، فلسطين و صهيونيسم، پيروزي مقاومت هويت و فرهنگ پيروزي، پرونده اسرائيل و صهيونيسم سياسي از جمله منابع چاپی است که طی برگزاری نمایشگاه ها در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.
از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر سال جاری (15 مهر ) علیه رژیم غاصب صهیونیستی، حماس ۲۲۴ نفر را به اسارت گرفته است و بیش از ۱۴۰۰ اسرائیلی از جمله ۳۰۹ نظامی کشته شده‌اند. در مقابل تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه نیز، همچنان برای بیست و دومین روز متوالی ادامه دارد. تجاوزی که تاکنون به شهادت ۷۳۲۶ نفر از جمله بیش از ۳۰۰۰ کودک و ۱۷۰۹ زن و ۳۹۷ سالمند منجر شده و به مجروحیت ۱۸۴۸۴ نفر و مفقود بودن نزدیک به دو هزار نفر منجر شده‌است.

 

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید