رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی
۱۴۰۲-۰۸-۱۶

عزم راسخ، مقاوم ترین اسلحه مجاهدان غزه در نبرد با صهیون است

رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی، عزم راسخ را مقاوم ترین اسلحه مجاهدان غزه در نبرد با صهیون عنوان کرد.

به گزارش گنجینه رضوی، عبدالحمید طالبی در همایش «فلسطین سرزمین پایدار» که در ذیل برنامه سه شنبه های فرهنگی سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی با همکاری سازمان علمی و فرهنگی و معاونت بین الملل آستان قدس رضوی و دبیرخانه هشتمین پیش نشست بین المللی پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا(ع)در تالار قدس کتابخانه مرکزی حرم مطهر برگزار شد، حمایت از مردم مظلوم غزه را وظیفه مسلمانان و آزاد اندیشان جهان برشمرد.
وی به بیاناتی از امام راحل (ره) اشاره کرد که خطاب به ملت فلسطین و امت اسلام اهمیت قدس شریف و لزوم مبارزه با اشغالگران قدس‏ فرمودند: مسئله قدس یک مسئله شخصی نیست، و یک مسئله مخصوص به یک کشور و یا یک مسئله مخصوص به مسلمین جهان در عصر حاضر نیست، بلکه حادثه‏ای است برای موحدین جهان و مؤمنان اعصار گذشته و حال و آینده، از روزی که مسجد الاقصی‏ پی‏ریزی شد تا آن گاه که این سیاره در نظام هستی در گردش است.
طالبی، وجود 6 هزار اسیر فلسطینی با احکام حبس 20 تا 40 سال بدون محاکمه، تشدید توهین صهیونیست به مسجد الاقصی، ادامه محاصره 16 ساله غزه و مرگ تدریجی مردمان آن ، سرکوب شدید فلسطینی ها در کرانه باختری و برنامه صهیون برای کوچ دادن 2 میلیون 500 هزار یهودی به سرزمین های اشغالی عاملی بر حرکت افتخار آمیز حماس در طوفان الاقصی و مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی عنوان کرد.
وی با بیان ظلم ها و محدودیت های روا شده بر ملت فلسطین، به درایت ایشان در مقابله با رژیم غاصب اشاره کرد که با حفر 500 کیلومتر تونل امان از دشمن صهیون گرفتند و آنان را به پناهگاه ها کشاندند.
طالبی در ادامه ضمن تحسین عزم راسخ ملت مظلوم فلسطین برای مقابله با دشمن گفت: امیدواریم جهان به زودی شاهد پیروزی غرور آفرین ملت فلسطین باشد.
 

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید