معاون امور بین الملل آستان قدس رضوی
۱۴۰۲-۰۸-۱۶

آستان قدس رضوی، پیشگام حمایت معنوی از مقاومت مردم مظلوم فلسطین است

معاون امور بین الملل آستان قدس رضوی، آستان قدس رضوی را پیشگام حمایت معنوی از مقاومت مردم مظلوم فلسطین عنوان کرد.

به گزارش گنجینه رضوی، در همایش «فلسطین سرزمین پایدار» که در ذیل برنامه سه شنبه های فرهنگی سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی با همکاری سازمان علمی و فرهنگی و معاونت بین الملل آستان قدس رضوی و دبیرخانه هشتمین پیش نشست بین المللی پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا(ع)در تالار قدس کتابخانه مرکزی حرم مطهر برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی فقیه اسفندیاری به برخی اقدامات آستان قدس رضوی در آغاز طوفان اقصی اشاره کرد.
وی، بر افراشتن پرچم سیاه به نشانه عزا بر گنبد بارگاه منور رضوی و ابلاغ بیانیه مشترک میان اعتاب مقدس شیعی در جهان اسلام با همکاری ایران، عراق و سوریه را از جمله این اقدامات برشمرد و تصریح کرد: این اقدامات در حریم حرم مطهر رضوی همچنان ادامه دارد.  
اسفندیاری به آیاتی چند از قرآن مجید اشاره کرد که به دشمنی قوم یهود با جبهه حق اشاره دارد.
وی گفت: در این آیات به جریان شیطنت آمیز یهودیان و دشمنان اسلام اشاره دارد که مبارزه آنان علیه تلاش گروه حق را تمام ناشدنی خوانده و می فرماید  این یک جنگ همه جانبه است و نبرد نظامی تنها گزینه نیست و آنها همه گونه های نبرد را می آزمایند تا شما را از راهی که برگزیدید دور کنند.
اسفندیاری افزود: آثار مخرب جنگ دردآور است اما قرآن فرموده اگر شما درد می کشید دشمن هم درد می کشد و به خاطر زخمی عمیقی که از شما برداشته به جزع و فزع افتاده و تا عمق وجودش سوخته است و به تعبیر رهبری زخمی ترمیم ناپذیر برداشته است.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید