۱۴۰۲-۰۸-۱۶

بیانیه اعلام حمایت کارکنان آستان قدس رضوی در حمایت از مردم غزه

کارکنان آستان قدس رضوی در همایش «فلسطین سرزمین پایدار» برای حمایت از مردم بی دفاع و مظلوم غزه بیانیه ای را صادر و امضاءکردند.

به گزارش گنجینه رضوی،  متن بیانیه بدین شرح است:

بسم ربّ الشهداء و الصدیقین
إِنَّ اللَّهَ یُدافِعُ عَنِ الَّذینَ آمَنوا إِنَّ اللَّهَ لایُحِبُّ کُلَّ خَوّانٍ کَفورٍ
خداوند از کسانی که ایمان آورده‌اند دفاع می‌کند. خداوند هیچ خیانتکار ناسپاسی را دوست ندارد. (سوره مبارکه حج: آیه 38)
اکنون جهان بار دیگر، شاهد نسل‌کشی و جنایات هولناک رژیم منحوس صهیونیست، علیه ملت مسلمان و مظلوم فلسطین است؛ امّا دلاوری و رشادت‌های جوانان غیور، گروه‌های مقاومت و مجاهدان راه حق، در عملیات طوفان الأقصی و اقدام شجاعانه و فداکارانه آنان، چنان طوفانی به پا کرده که آبروی نداشته آن رژیم پوشالی را به باد فنا داده است.
صهیونیست‌ها با این درنده‌خویی، توحّش و جنایت، نام خود را به عنوان خونخوارترین قوم، در کتاب تاریخ جهان، به ثبت رساندند و این سَبُعیَّت در حافظه تاریخ خواهد ماند. هیچ وجدان بیداری، تاب‌وتوان مشاهده کودکان و زنان در خاک و خون غلتیده و گل‌های پرپرشده در سرزمین بیت‌المقدس، اولین قبله مسلمانان را ندارد.
هم اینک، جوشش احساسات انسان‌های آزادی‌خواه است که آنان را این گونه مورد خطاب قرار می‌دهد:
ای فرعونیان که با هدف نسل‌کشی، زنان و کودکان بی‌گناه را به شهادت می‌رسانید! بدانید پایدار نخواهید بود و نابودی شما نزدیک است. ظلم، پایدار نیست و این، وعده الهی است.
برترین درود و صلوات خداوند متعال و دعای خیر فرشتگان و بندگان صالح، نثار روح مطهر شهیدان راه حق باد که جان و مال و فرزندان خود را در این راه نثار کردند.
ما کارکنان و خادمیاران آستان قدس رضوی، امروز هم‌صدا با دیگر مسلمانان، بیداردلان و آزادی‌خواهان جهان، از جوار مضجع نورانی حضرت شمس‌الشموس، امام علی بن‌موسی الرضا علیه آلاف التحیه و الثناء و بر اساس تکلیف ذاتی و انسانی خود، قاطعانه اقدامات ددمنشانه این رژیم اشغالگر، غاصب و کودک‌کش را محکوم کرده و حمایت همه‌جانبه خود را از مردم مظلوم غزه اعلام می‌نماییم.
وَ سَیَعلَمُ الَّذینَ ظَلَموا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبونَ

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید