در راستای نهضت روشنگری حقوق ضایع شده از مردم فلسطین
۱۴۰۲-۰۸-۱۶

پایگاه تخصصی مطالعاتی فلسطین در کتابخانه دیجیتال رضوی رونمایی شد

کتابخانه دیجیتال رضوی، در راستای نهضت روشنگری از حقوق ضایع شده مردم فلسطین، پایگاه تخصصی مطالعاتی فلسطین را در همایش «فلسطین سرزمین پایداری» رونمایی کرد.

به گزارش گنجینه رضوی، مسئول امور سازماندهی و توسعه منابع دیجیتال کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی گفت: در اين پايگاه مشتمل بر 3740 ركورد منبع دیجیتال مرتبط با كشور فلسطين و سرزمين هاي اشغالي از قبیل نسخه خطي، چاپ سنگي، كتاب چاپي، پايان نامه، منابع الكترونيكي، بریده جراید و . . . بارگذاری و از طریق وب سایت کتابخانه به نشانی «digital.aqr.ir» در دسترس کاربران قرار گرفته است.  
وی تصریح کرد: دسترسي به منابع اين پايگاه طبق قوانين كپي رايت از طريق مطالعه آنلاين و يا از طريق سامانه هاي خدمات تحويل مدرك و امانت منابع كتابخانه ديجيتال صورت گرفته است.
کریمی، دسترسی سریع و آسان پژوهشگران به منابع اطلاعاتی دیجیتال موجود در آستان قدس رضوی با محور موضوعی فلسطین را هدف راه‌اندازی ین پایگاه عنوان کرد.
کتابخانه دیجیتال رضوی با ایجاد امکان دسترسی به منابع موجود در کتابخانه سازمان مرکزی آستان قدس رضوی به ویژه منابع نایاب و کمیاب، زمینه آموزش و پژوهش را برای اهل مطالعه تسهیل کرده است

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید