۱۴۰۲-۰۸-۲۸

بهره مندی مراکز مطالعاتی روشندلان در سراسر کشور از خدمات کتابخانه گویای رضوی

مسئول امور کتابخانه آیت‌الله حاج شیخ مجتبی قزوینی(ره) با تأکید بر همکاری و تعامل کتابخانه گویای رضوی با سایر کتابخانه‌های مخصوص روشندلان، مراکز بهزیستی و انجمن‌های آنان در حوزه‌های مربوطه تصریح کرد: این نهادها می‌توانند از خدمات کتابخانه گویا همچون اهدا و مبادله منابع، امانت بین کتابخانه‌ای، خدمات مشاوره‌ای، اطلاع‌رسانی بهره‌مند شوند.

به گزارش گنجینه رضوی، علی وظیفه‌دان با بیان این مطلب گفت: اعضا و مراکز مختلف از طریق سایت و تلفن این کتابخانه امکان درخواست منابع اطلاعاتی مورد نیاز خود را دارند که این منابع پس از بررسی و آماده‌سازی، در مشهد با همکاری کتابخانه سیار آستان قدس رضوی و در دیگر نقاط کشور از طریق پست، به صورت رایگان و در کمترین زمان ممکن در اختیار متقاضیان قرار داده می‌شود.
وی با اشاره به نحوه تامین منابع این کتابخانه گفت: همراهی روشندلان یکی از عوامل توسعه منابع مطالعاتی این کتابخانه است که به تازگی مجموعه ای از کتاب های خط بریل توسط روشندل عضو کتابخانه گویای رضوی به این مجموعه اهدا شده است.
وظیفه دان همچنین به دريافت 38 عنوان كتاب صوتي از توليدات موسسه چاپ و انتشارات به نشر و دريافت دو دوره ي كامل  قرآن كريم  به خط بريل  از جامعه نابينايان ثامن الائمه عليه السلام طی مدت یک سال گذشته اشاره کرد.
وی افزود: طی این مدت قریب به 500 عنوان كتاب صوتي  (به صورت تعامل و مشاركت در خدمات ) براي استفاده نابينايان از كتابخانه وليعصر اصفهان و جامعه نابينايان نيشابور به صورت اهدا و مبادله صورت گرفته است.
کتابخانه گویای رضوی با گردآوری مجموعه‏ای شامل بر بیش از 13 هزار و 800 عنوان کتاب صوتی در قالب‏های DVD، VCD، CD و MP3 و کتاب چاپ بریل در موضوعات گوناگون و همچنین مجموعه‌ای از نرم‌افزارهای ویژه روشندلان در خدمت اعضای روشندل کتابخانه گویای رضوی است.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید