در سی و یکمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی صورت گرفت:
۱۴۰۲-۰۸-۳۰

برگزاری نمایشگاه کتاب با شعار «آینده خواندنی است» در کتابخانه های وابسته رضوی

کتابخانه های وابسته به آستان قدس رضوی در مشهد و شهرستان ها در سی و یکمین دوره هفته کتاب،کتابخوانی و کتابدار به برگزاری نمایشگاه کتاب با شعار «آینده خواندنی است» اقدام کردند.

به گزارش گنجینه رضوی، در این نمایشگاه ها که با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و بزرگداشت هفته کتاب و معرفي منابع  مفيد صورت گرفته است، منابع جدید و پر مراجعه كتابخانه در معرض بازدید کتاب دوستان قرار گرفت.
راز، سلام برابراهيم، حوض خون، نجوم درايران، حافظ در اقليم عشق، مثل بيروت بود، رفتار بانوجوانان، دعبل و زلفا ، مهارت خواندن ، پرواز پاي دماوند، مديريت زمان، مدیریت استرس، آشنایی با کتابخانه، کتاب درمانی، چگونه با نوجوانان رفتار کنیم.
تعداد كتب نمايشگاه 36 جلد و قابل امانت به مراجعان عزيز مي باشد. محتواي كتب نمايشگاه شامل كتب مربوط به كتاب و كتابخواني ، شيوه هاي مطالعه ، تاريخچه كتابخانه ها و نيز معرفي كتب خواندني مي باشد. به منظور جلب توجه بيشتر مراجعان ، اسكن فهرست نويسي پيش از انتشار برخي از كتابها نيز در كنار كتب قرارداده شده است
نمایشگاهی از کتاب های چاپی با عنوان « آینده خواندنی است » به مناسبت سی و یکمین دوره  هفته کتاب و کتابخوانی ، در راستای ایجاد اشتیاق همگانی به کتاب و کتابخوانی و با تاکید برمعرفی کتاب های جدید ودر موضوع های مختلف  از 23 تا 30 آبان ماه در محل کتابخانه امام رضا (ع) تربت حیدریه برگزار می شود.
عضويت رايگان در هفته كتاب ، تجليل از اعضاي كتابخوان برتر كتابخانه ، بازديد كودكان و دانش آموزان از كتابخانه و برگزاري كارگاه آموزشي ، برگزاري جلسه مشاوره ، برگزاري مسابقه نقاشي و اهداي جوايز در كتابخانه تخصصي كودك كتابخانه ،  اهداي كتاب از ديگر برنامه هاي اين كتابخانه در هفته كتاب مي باشد.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید