در هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار صورت گرفت:
۱۴۰۲-۰۹-۰۱

اهدای 15هزار جلد کتاب از سوی کتابخانه رضوی به 10 مرکز و نهاد فرهنگی کشور

کتابخانه سیار سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی در هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار 15 هزار جلد کتاب را به 10 مرکز و نهاد فرهنگی سطح کشور اهدا کرد.

به گزارش گنجینه رضوی، رضا رشیدپور رئیس اداره کتابخانه‌های وابسته درون شهری آستان قدس رضوی، ترویج فرهنگ وقف و نذر، بویژه وقف و نذر فرهنگی را جزء اصول اولیه و سیاست مبنایی سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی عنوان کرد.
وی افزود: بنا بر این اصول در سال گذشته بیش از  106 هزار جلد کتاب به 98  سازمان و نهادهای فرهنگی اهداء شده و یا به صورت امانت بلند مدت اهدا شده است.
رشیدپور، حجم اهدا و امانت بلند مدت به مراکز فرهنگی درخواست کننده کتاب را از ابتدای سال 1402، بیش از 62 هزار جلد عنوان کرد که محورهای موضوعی متنوعی را شامل می شده است.
وی همچنین شهرداری و آموزش و پرورش، شهرستان بشرویه، ولایت سمنگان و ایالت غور کشور افغانستان، مدرسه قرآنی فدک توس مشهد، شهرداری منطقه 6 مشهد، دبیرستان نمونه دولتی فرزانگان مشهد، آموزش و پرورش شهرستان فیروزه، کتابخانه روستای طرق شهرستان کوهسرخ را از مراکز دریافت کننده کتاب طی این هفته عنوان کرد.  

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید