۱۴۰۲-۰۹-۰۶

معرفی فرهنگ بسیجی در نمایشگاه کتاب کتابخانه های وابسته رضوی

کتابخانه های وابسته به آستان قدس رضوی در مشهد و شهرستان ها در راستای معرفی فرهنگ بسیجی به برگزاری نمایشگاه کتاب، نرم افزار و پوستر در هفته بسیج اقدام کردند.

به گزارش گنجینه رضوی، اين نمايشگاه با محوريت شناخت مراجعه كنندگان با معني و مفهوم بسيج و رشادت‌ها و سلحشوري هاي رزمندگان و شهدا و نقش بسیج در توسعه جامعه و فعالیت های جهادی در کتابخانه امام رضا(ع)مسجد غدیر باباعلی، حضرت معصومه(س)، آيت الله حاج شيخ مجتبي قزويني (ره)، مجتمع فرهنگي امام خميني (ره) و کتابخانه های امام رضا(ع) در بیرجند، درگز، بروجرد برگزار شده است.
دا نوشته سيده زهراحسيني، خاكهاي نرم كوشك تاليف سعيدعاكف، نورالدين پسرايران خاطرات سيدنورالدين عارفي، نگين تخريب گردآوري و تاليف مجيد جعفرآبادي، روزسوم تاليف مصطفي محمدي، كاوه معجزه انقلاب، خاطرات دفاع مقدس تاليف حسن اسماعيلي، آن بيست و سه نفر، حاج قاسم ،جوانمرد ، مجموعه فرهنگ جبهه، پرستوي دهلاويه، دختر شينا، سلام برابراهيم، پرواز پاي دماوند، حاج جلال، جاي خالي خاكريز، خاطرات بابانظر از جمله آثار به نمایش در آمده در این نمایشگاه ها است که بنا به درخواست مراجعه کنندگان قابل امانت است.
بسيج لشگر مخلص خداست، بسيج ودفاع مقدس، بسيج شكوه ايستادگي، بسیج امید ملت ایران، مدرسه عشق، برخی از عناوینی است که بر نمایشگاه های برگزار شده اطلاق شده است

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید