۱۴۰۲-۰۹-۱۳

کسب دیپلم افتخار توسط موزه رضوی در دومین جشنواره ملی چند رسانه ای میراث فرهنگی

موزه آستان قدس رضوي در دومين جشنواره ملي چندرسانه‌اي ميراث فرهنگي با عنوان «ميراث در آينه» در بخش هنرهای رایانه ای از بین 2 هزار اثر ارسال شده به جشنواره در شاخه «آثار مبتني بر وب» دیپلم افتخار کسب کرد.

به گزارش گنجینه رضوی، در این جشنواره که از سوي وزارت ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي كشور به ميزباني استانداري قزوين، با حضور قائم ‌مقام وزير و معاون ميراث ‌فرهنگي برگزار شد، موزه های آستان قدس رضوی با راي هيات داوران جشنواره به دليل خلق آثار فرهنگي، براي معرفي ميراث فرهنگي ايران اسلامي  این مقام را از آن خود کرد.
آثار ارائه شده در اين جشنواره، در ۵ بخش «راديويي، تلويزيوني»، «سينمايي»، «هنرهاي اجرايي و نمايشي»، «هنرهاي رايانه‌اي» و «كتاب و توليدات مكتوب»‌ از موزه‌ها و مراكز فرهنگي و اشخاص فرهنگي در سطح كشور، به طور گسترده ارائه شده بود و آثار ارائه شده توسط موزه‌هاي آستان قدس رضوي براي شركت در اين جشنواره بزرگ ملي، انواع توليدات انيميشن، كليپ، پادكست و ... در راستاي معرفي آثار و موزه‌هاي آستان قدس رضوي بوده است.
 از مهمترين آثار توليدي و ارسالي موزه رضوي به اين جشنواره، مي توان به روزآمدي سايت و خلق رويدادهاي فرهنگي متنوع در موزه رضوي و همچنين توليد انيميشنِ معرفي آثار و موزه رضوي، كليپ معرفي جزوات قرآني عثمان بن حسين وراق، كليپ معرفي محراب زرين فام موجود در موزه رضوي، معرفي موزه آستان قدس رضوي به زبان اشاره(ناشنوايان)، معرفي آثار و موزه رضوي توسط دانش آموزان علاقه مند، روايتگري آثار موزه رضوي توسط راويان كودك و نوجوان، اجراي برنامه نقالي توسط دانش آموزان(از جمله اجراي نقالي دهه پاياني ماه صفر در پياده راه آيت ا... طبسي)، توليد پادكست معرفي آثار و منابع موزه رضوي و ... اشاره كرد.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید