با همت خادمیاران کتاب آستان قدس رضوی
۱۴۰۲-۱۰-۰۲

بخش کودک و نوجوان کتابخانه مسجد امام حسن مجتبی (ع) فعال و به بهره‌برداری رسید

پنج شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ جمعی از خادمیاران آستان قدس رضوی با هدیه کتاب و لوازم کمک آموزشی بخش کودک و نوجوان کتابخانه مسجد امام حسن مجتبی (ع) واقع در رسالت ۱۶۴ را راه‌اندازی کردند.

به گزارش گنجینه رضوی، در این مراسم که با حضور کودکان و نوجوانان علاقمند و فعالیت پرشور آنها همراه بود، دکتر سید عباس مرجانی مدیر فعالیتهای داوطلبانه و خادمیاری سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری و در راستای سفارش ویژه حجت الاسلام و المسلمین مروی تولیت معزز آستان قدس رضوی برنامه تجهیز کتابخانه‌های مساجد در مناطق محروم در جهت معرفی فضائل و کرامات امام رضا (ع) و گسترش معارف رضوی با تمام توان دنبال می‌شود.
در ادامه این مراسم، حجت‌الاسلام رجایی امام جمعه مسجد امام حسن مجتبی (ع) با تشکر از حضور خادمیاران کتاب تاکید کرد، این مسجد به لطف خداوند با حضور کودکان و نوجوانان به کانون فعالیت‌های فرهنگی تبدیل شده است. ایجاد کانون نماز و قرآن و کانون ورزشی و کتابخانه باعث رشد معنوی و درسی در منطقه شده است و به برکت مسجد و همت اهالی بافرهنگ رسالت فضایی روحانی برای ترسیم آینده بهتر برای این ناحیه از شهر پدید آمده است.
در این مراسم همچنین کودکان و نوجوانان در کارگاه آموزشی مهارتهای نوشتن و مسابقه خاطره‌نویسی از زیارت شرکت کردند. در این کلاس شرکت‌کنندگان دلنوشته‌ها و خاطرات خود از حضور در حرم مطهر امام رضا (ع) را به رشته تحریر درآوردند و به برگزیدگان جوایزی اهدا شد.
پایان این مراسم با نماز جماعت به امامت حجت الاسلام رجایی همراه بود.      

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید