طی سه ماهه گذشته درفصل پاییز صورت گرفت:
۱۴۰۲-۱۰-۰۲

مراجعه بیش از 18 هزار نفر به کتابخانه امام رضا(ع) شهرستان قاین

کتابخانه امام رضا(ع) در شهرستان قاین از کتابخانه های وابسته به آستان قدس رضوی، طی 3 ماه گذشته پذیرای بیش از 18 هزار مراجعه کننده بوده است.

به گزارش گنجینه رضوی، محمدباقر صحرائی مسئول کتابخانه امام رضا(ع) شهرستان قاین با بیان این خبر گفت: طی این مدت تعداد 1294 نفر به عضویت جدید کتابخانه در آمدند.
وی تصریح کرد: طی این مدت بیش از 1400 نفر در قالب 47 گروه دانش آموزی و دانشجویی نیز از بخش های مختلف کتابخانه بازدید به عمل آوردند.
صحرائی افزود: عمده این بازدیدها در هفته کتاب و کتابخوانی صورت گرفته که ماحصل آن 268 عضویت رایگان بوده است.
وی همچنین به بازدید مسئولان شهرستان از جمله امام جمعه، فرماندار، شورای شهر و دیگر مدیران از این کتابخانه اشاره کرد و گفت: طی بازدیدهای صورت گرفته از سوی مقام های مسئول، جملگی بر اهمیت و نقش کتابخانه آستان قدس رضوی در اعتلای فرهنگ مردم قاینات تاکید کردند.
صحرائی به دیگر فعالیت های این مجموعه فرهنگی اعم از برگزاری ده‌ها جلسه زنگ کتاب، نقد کتاب، کارگاه‌های آموزشی در حوزه کتاب‌خوانی، کامپیوتر و فناوری اطلاعات، قصه‌گویی، شب شعر و برگزاری مسابقات توسط همکاران این مجموعه اشاره داشت.
مسئول کتابخانه امام رضا(ع) شهرستان قاین، جذب قریب به 550 جلد کتاب از سوی مردم فرهنگ دوست این شهرستان به کتابخانه را از دیگر دستاوردهای آن طی این مدت برشمرد.
شایان ذکر است کتابخانه امام رضا (ع) قاین در دو طبقه با زیربنای ۹۲۰ متر مربع در سال 1386 توسط آستان قدس رضوی به بهره برداری رسید و طی این مدت با ارائه خدمات آموزشی، کمک آموزشی و سایر خدمات کتابخانه ای در خدمت دوستداران علم و دانش بوده است.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید