رئیس سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی عنوان کرد:
۱۴۰۲-۱۲-۱۵

اهدای قریب به یکصد و سه هزار جلد کتاب درسال 1402 از سوی کتابخانه مرکزی رضوی به 97مرکز درخواست کننده

رئیس سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی از اهدای قریب به یکصد و سه هزار جلد کتاب از سوی این سازمان به 97مرکز درخواست کننده در سراسر کشور طی سال 1402 خبر داد.

به گزارش گنجینه رضوی، حجت الاسلام والمسلمین سیدجلال حسینی این حرکت را در راستای ترویج و گسترش فرهنگ مطالعه دانست و گفت:کتابخانه‌های آستان قدس رضوی همواره در موضوع اهدای کتاب از سوی مردم و همچنین ارسال کتاب به صورت اهدایی یا امانت بلند مدت، از سوی نهاد‌ها و موسسات و مراکز فرهنگی مورد توجه و مراجعه بوده است.
وی اهدای کتاب را وظیفه ذاتی و سازمانی کتابخانه سیار رضوی دانست که در راستای توسعه و بهبود زیرساخت‌های ترویج فرهنگ مطالعه و افزایش سطح علمی و فرهنگی جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان صورت می‌پذیرد.
حسینی، فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گناباد، پایگاه های شهدای مدافع حرم و فرزانگان تایباد، آموزشگاه سردار سلیمانی، ستاد کانون های مساجد مشهد، مؤسسه گلستان علی (ع)، شورای اسلامی شهرستان بشرویه، مؤسسه ارکه اسلامی ولایت سمنگان و نیز ایالت غور افغانستان، شرکت ایران خودرو، زائر شهر و خدمات دارویی رضوی، دانشگاه کوثر بجنورد را از جمله مراکز دریافتی کتاب اهدایی طی سال 1402 از سوی کتابخانه مرکزی حرم مطهر رضوی عنوان کرد.
شایان ذکر است به مناسبت اعیاد ایام شعبانیه نیز از سوی کتابخانه رضوی 4 هزار و 534 نسخه کتاب به 5 مرکزدرخواست کننده اهدا شده است.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید