طی سال 1402 صورت گرفت:
۱۴۰۲-۱۲-۲۰

بهره مندی بیش از دوهزار نفر از خدمات مشاوره فردی و گروهی در کتابخانه های وابسته به آستان قدس رضوی

رئیس سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی گفت: طی سال جاری بیش از دوهزار نفر از خدمات مشاوره فردی و گروهی تربیتی، تحصیلی و خانوادگی کتابخانه های وابسته به آستان قدس رضوی در مشهد و شهرستان ها بهره مند شدند.

به گزارش گنجینه رضوی، حجت الاسلام والمسلمین سیدجلال حسینی، این اقدام را گامی مهم در راستای تقویت جایگاه کتابخانه‌ها به‌ عنوان یک پایگاه اجتماعی مورد اعتماد عنوان کرد که زمینه لازم برای ارتقای فرهنگ استفاده از خدمات تخصصی مشاوره را فراهم آورده است.
وی، سهم کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی در مشهد از این آمار را 450  نفر عنوان کرد که طی 179جلسه کارگاه مشاوره فردی و گروهی انجام شده است.
حسینی، با اشاره به برگزاری 552 جلسه مشاوره و ارائه خدمات به 1713 نفر در کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی در شهرستان‌ها افزود: متخصصان مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی که در کانون‌های خادمیاری استان‌های مختلف فعال هستند، با حضور در کتابخانه‌های منتخب، خدمات رایگان مشاوره را به مراجعه‌کنندگان ارائه داده اند.
وی همچنین کتابخانه‌ مرکزی حرم مطهر رضوی، کتابخانه مرکزی امام خمینی مشهد و کتابخانه‌های مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره)، شیخ مجتبی قزوینی(ره)، محمدیه، حضرت معصومه(س)، مسجد پیغمبر اکرم(ص)، امیرالمومنین(ع)، غدیر بابا علی و کتابخانه امام رضا(ع) در مشهد را از جمله کتابخانه‌هایی برشمرد که به مراجعان خود خدمات مشاوره ارائه می دهند.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید