رئیس سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی عنوان کرد:
۱۴۰۲-۱۲-۲۳

میزبانی کتابخانه آستان قدس رضوی از هیئت عالی رتبه كتابخانه مطالعات آسيايي دانشگاه توكيو

رئیس سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی از میزبانی این سازمان از هیئت عالی رتبه کتابخانه مطالعات آسیایی دانشگاه توکیو خبر داد.

به گزارش گنجینه رضوی، حجت الاسلام سیدجلال حسینی، پرفسور، دكتر ايجي ساگاوا رئیس كتابخانه مطالعات آسيايي دانشگاه توكيو، دكتر تاكوجي ناگاتا استاد دانشگاه هاننان، پرفسور، دكتر كازئو موريموتو، دكتر نائوكي نيشياما دانشجوي دوره دكتري مطالعات آسيايي را مهمانان این هیئت معرفی کرد که روز چهارشنبه به مشهد مقدس وارد می شوند.
وی، بازدید از کتابخانه مرکزی و مرکز نسخ خطی، موزه مرکزی، موزه قرآن، موزه مردم شناسی و مسجد شاه و بازدید از برخی اماکن تاریخی و موزه ای مشهد را از جمله برنامه های تدارک دیده شده از سوی سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی برای این هیئت عنوان کرد.
حسینی همچنین به انعقاد تفاهم نامه مابین این سازمان و كتابخانه مطالعات آسيايي،  دانشگاه توكيو اشاره کرد که روز شنبه با حضور طرفین منعقد خواهد شد.
شایان ذکر است پروفسور موریموتو و دکتر نیشیاما از اعضای این هیئت اسلام شناس، شیعه شناس و از اساتید برجسته مطالعات ایران و سادات تشیع هستند.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید