۱۴۰۲-۱۲-۲۴

آشنایی با برخی فعالیت های کتابخانه های رضوی در نمایشگاه عیدانه سازمان علمی و فرهنگی

رئیس سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی از توسعه نقش این سازمان در نمایشگاه مفهومی عیدانه پیاده راه آیت الله واعظ طبسی که به همت سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی برگزار می شود، خبر داد.

به گزارش گنجینه رضوی، حجت الاسلام سیدجلال حسینی، کتابت قرآن، نمایش قرآن های نفیس چاپ شده شامل قرآن ابراهیم سلطان، بایسنقر میرزا، ابن طباخ، مصحف شریف رضوی مشهد، مصحف امیرالمومنین و نمایش جلدهای نفیس را بخشی از فعالیت سازمان کتابخانه های رضوی در تامین محتوای این نمایشگاه عنوان کرد.
وی همچنین نمایش مرمت قرآن و جلدسازی با حضور کارشناسان مرمت را بخش دیگری از فعالیت این سازمان برشمرد و گفت: در بخش های مختلف فضای اختصاص داده شده به سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، موزه های رضوی و موزه قرآن از طریق دوربین های vr نمایش داده خواهند شد.
اطلاع رسانی برای ثبت نام در کتابخانه های رضوی و کتابخانه دیجیتال از طریق نمایشگر (استند دیجیتال) از دیگر فعالیت های این سازمان در نمایشگاه مفهومی پیاده راه است که حجت الاسلام سیدجلال حسینی به آن اشاره کرد.
وی با اشاره به وسعت اختصاص داده شده به فعالیت های این سازمان در نمایشگاه برگزار شده گفت:طول نمایشگاه مفهومی عیدانه پیاده راه 150 متر است که از این مقدار 50 متر به فعالیت های سازمان کتابخانه ها موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی اختصاص یافته است.
شایان ذکر است این نمایشگاه از 27 اسفندماه دایرخواهد شد و تا 10 فروردین به فعالیت خود در بلوار آیت الله واعظ طبسی حدفاصل چهارراه شهدا و چهارراه خسروی ادامه خواهد داد.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید