رئیس سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی
۱۴۰۳-۰۲-۱۲

اخلاص در عمل لازمه خدمت به زائران حرم مطهر رضوی است

رئیس سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، در جلسه هم اندیشی مسئولین شیفت خادمیاران کتابخانه رضوی، اخلاص در عمل را لازمه خدمت به زائران حرم مطهر رضوی عنوان کرد.

به گزارش گنجینه رضوی، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین سید جلال حسینی، در این مراسم که 11 اردیبهشت ماه در سالن کنفرانس کتابخانه مرکزی حرم مطهر برگزار شد، ضمن تشکر از خادمیاران، گفت: فرصت خدمت به زائران نعمت است و خدمت گزاران این بارگاه می بایست قدر کرامت و توجه امام رضا(ع) را در جریان حضور در حرم بدانند و آن را همواره در نظر داشته باشند.
دکتر سید عباس مرجانی مدیر فعالیت‌های داوطلبانه و خادمیاری سازمان از کار و خدمت بی‌نظیر خادمیاران تشکر و نقش خادمیاران را اساسی و سبب پشتگرمی مدیران در جهت ادامه فعالیت دانست. دکتر مرجانی تصریح کرد که این اولین بار است که نیروی داوطلب برای تمامی مراحل کار در یک سازمان فرهنگی بکارگیری و استفاده می‌شود.
دکتر شیخ بهاءالدین سر کشیک سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی نیز طی سخنانی در این جلسه درباره دستاوردهای کاری اظهار داشت که از ابتدای ورود به این مجموعه تلاش در ایجاد ساختاری منظم بود که با تدوین چارت سازمانی و اجرایی ساختن آن در کل بخش خادمیاری که حدود ۸ یا ۹ ماه طول کشید در نهایت کار نظم یافت.
در این راستا برای ساماندهی بهتر خادمیاران برای اولین بار در بخش‌های مختلف سازمان چارت جدید سازمانی شامل سرکشیک، معاون کشیک و ۱۵ نفر مسئول شیفت در سه شیفت خدمتی صبح و عصر و شب در کتابخانه‌ها و بخش‌های دیگر تدوین شد تا بتوانیم با خادمیاران در جهت برنامه‌ریزی بهتر و ساماندهی امورات سازمان در ارتباط دائمی باشیم.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید