۱۴۰۳-۰۵-۳۱

اهدای 820 جلد کتاب به مدارس تربت‌جام توسط کتابخانه آستان قدس رضوی

معاون کتابخانه‌های سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی از اهدای 820 جلد کتاب توسط این سازمان به کتابخانه‌های مدارس شهرستان تربت‌جام در استان خراسان رضوی، خبر داد.

به گزارش گنجینه رضوی، حسین خسروی با اعلام این خبر اظهار کرد: این محموله کتاب چاپی در موضوعات مختلف اعم از مذهبی، ادبی، تاریخی، هنری، روانشناسی، کمک درسی و...، متناسب با گروه سنی دانش‌آموزان ابتدایی(دوره دوم) و متوسطه اول و دوم، از طریق کتابخانه سیار آستان قدس رضوی به اداره آموزش و پرورش تربت‌جام تحویل داده شده است. 
وی ادامه داد: این اقدام باتوجه به درخواست اداره آموزش و پرورش شهرستان تربت‌جام در راستای تأمین کتاب‌های موردنیاز برای بهره‌مندی و به‌روزرسانی کتابخانه‌های مدارس این شهرستان به‌منظور دستیابی به اهداف اشاعه فرهنگ مطالعه به‌ویژه فرهنگ ایرانی- اسلامی که منجر به رضایت و ایجاد انگیزه‌های بیشتر در دانش‌آموزان می‌شود، انجام شد.  
خسروی گفت: معاونت کتابخانه‌های سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، چنین حرکت‌های فرهنگی را در راستاي انجام وظيفه ذاتي و سازماني خود به‌منظور ارتقا و توسعه فرهنگ کتابخوانی و غنی‌سازی کتابخانه‌های مراکز علمی و فرهنگی شهر مشهد و ديگر شهرهاي كشور، انجام می‌دهد. 
وی خاطرنشان کرد: به همت کتابخانه سیار آستان قدس رضوی، هر ساله مجموعه کتاب‌های چاپی قابل توجهی در قالب اهدا یا امانت بلندمدت به نهادها و مراکز فرهنگی ارسال می‌شود به‌طوری‌که در مجموع، در چهارماهه نخست سال 1403،  بیش از 47 هزار و 500 نسخه کتاب چاپی به 23 مرکز و نهاد فرهنگی تقدیم شده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید