۱۴۰۳-۰۷-۲۱

بازدید رئيس انجمن علمي عرفان اسلامي ایران از کتابخانه و موزه وزیری یزد

رئيس انجمن علمي عرفان اسلامي ایران از کتابخانه و موزه وزیری یزد، وابسته به سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، بازدید کرد.

به گزارش گنجینه رضوی، فاطمه طباطبايي، عروس امام خميني (ره)، بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران همراه با احمد فرشبافيان، عضو هيئت علمي گروه زبان و ادبيات فارسي دانشگاه تبريز و حمید حكمت، دبير بيانيه گام دوم انقلاب اسلامي در استان يزد، پنجشنبه، 19 مهرماه سال جاری، با مظفر سالاري، رئیس اداره کتابخانه و موزه وزیری یزد دیدار و سپس از بخش‌های مختلف این كتابخانه و موزه دیدن کرد. 
در اين بازدید، فرشبافيان، نشان علمي فرهنگي استاد شهريار را به كتابخانه وزيري يزد اهدا کرد. سالاري نیز سه جلد از كتاب‌هاي تأليف شده خود را به طباطبايي، رئيس انجمن علمي عرفان اسلامي ایران، تقدیم کرد. 
لازم به ذكر است، کتابخانه وزیری با مجموعه‌ای از کتاب‌های خطی و چاپی توسط مرحوم حجت‌الاسلام و المسلمین سید علی محمد وزیری یزدی در سال ۱۳۳۴ در یزد راه‌اندازی و در سال 1348 نیز بر آستان قدس رضوی وقف شده است. این کتابخانه پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در پرتوی حمایت‌های این آستان مقدس، رشد چشمگیری کرده تا جایی‌که امروزه در قالب کتابخانه و موزه وزیری، پذیرای اهل علم و پژوهش در شهر یزد است. 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید