به میزبانی مجتمع فرهنگی و کتابخانه امام رضا (ع) درگز
۱۴۰۳-۰۷-۲۸

همايش «پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي ويژه خانواده‌‌هاي زندانيان» در درگز برگزار شد

همايش «پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي ويژه خانواده‌‌هاي زندانيان» در مجتمع فرهنگی و کتابخانه امام رضا (ع) درگز برگزار شد.

به گزارش گنجينه رضوي، اين همايش با همكاري انجمن حمايت از زندانيان، امور بانوان فرمانداري و مجتمع فرهنگي و کتابخانه امام رضا (ع) درگز، با حضور تني چند از مسئولان اين شهرستان از جمله حجت‌الاسلام علي اصغر وفايي، رئيس دادگستري درگز، اميد ثنايي‌راد، رئيس اداره زندان، بهزاد رمضاني، رئيس اداره بهزيستي و جمعي از خيرين و خانواده‌هاي مددجويان، در محل سالن اجتماعات اين كتابخانه برپا شد.
در ابتداي اين نشست، ثنايي‌راد، رئيس اداره زندان درگز، گزارش مختصري از فعاليت‌هاي يك سال اخير انجمن حمايت از زندانيان اين شهرستان در حوزه خدمت به خانواده‌ها، ارائه کرد.
در ادامه، مقيمي، از خيران و فعالان فرهنگي اين شهرستان، مطالبي درخصوص آسيب‌هاي مختلف كودكان و نوجوانان در خانواده‌هاي زندانيان بيان کرد و از مادران حاضر در همايش خواست تا توجه بيشتري به اين گل‌هاي زندگي خود داشته باشند.
همچنين جهان‌بين، مشاور كلانتري 11 شهرستان درگز با محوريت ارائه راهكارهاي عبور از بحران‌هاي مؤثر بر زندگي خانواده‌ها و فرزندان زندانيان، در اين همايش سخنراني کرد. 
گفتني است، مجتمع فرهنگي و کتابخانه امام رضا (ع) درگز در سال 1389 با مجموعه‌اي از منابع چاپي و ديداري و شنيداري افتتاح شد و در حال حاضر افزون بر ارائه خدمات مطالعاتي به اهل علم و پژوهش، با برگزاري يا مشارکت در برپايي برنامه‌هاي مختلف در راستاي ارتقاي سطح آگاهي و دانش در جامعه زير نظر سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوي به نشاني: درگز، خيابان امام خميني (ره)، نبش امام خميني 27، فعاليت مي‌کند. 
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید