۱۳۹۸-۰۲-۱۲

دیدار رئیس سازمان کتابخانه‌های آستان قدس با آیت‌الله استادی

رئیس سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان ‌قدس‌ رضوی، در ادامۀ دیدارهای خود با علما در سفر به قم با آیت‌الله رضا استادی دیدار کرد و ضمن تشریح جایگاه این کتابخانه از وی برای بازدید از کتابخانۀ آستان قدس رضوی دعوت کرد.

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان ‌قدس‌ رضوی، رئیس این سازمان در صدر هیئتی از مدیران ارشد این سازمان در سفر به قم، با آیت‌الله رضا استادی، عضو جامعۀ مدرسین حوزۀ علمیۀ قم دیدار کرد. وی در این دیدار ضمن دعوت از آیت الله استادی برای بازدید از کتابخانۀ آستان قدس رضوی در مشهد، اعلام کرد: این کتابخانه 30میلیون منابع مطالعاتی در اختیار دارد که 100هزار نسخۀ دست نویس در موضوعات مختلف، از شاخص‌ترینِ این منابع است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدجلال حسینی از تلاش این سازمان برای برقراری همکاری‌های مشترک با کتابخانه‌های بزرگ در سطح کشور و جهان به منظور ایجاد پایگاه دیجیتال فهارس نسخ خطی جهان خبر داد. وی افزود: ما در پی اقداماتی هستیم که محققان در ایران و 160 کشور جهان به پایگاه دیجیتال آستان قدس رضوی دسترسی داشته باشند و با این حرکت، مسیر پژوهش هموار شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید