۱۳۹۸-۰۲-۱۲

گرامیداشت مقام معلم با نمایشگاه کتاب

به مناسبت روز معلم، کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی نمایشگاه‌های مختلفی را از کتاب، نرم‌افزار و پوستر برپا کردند.

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان ‌قدس‌ رضوی، کتابخانه‌های وابسته به این سازمان در مشهد و شهرستان‌های سراسر کشور، در راستای گرامیداشت مقام معلم، منابع مطالعاتی خود را به نمایش گذاشتند.

در مشهد كتابخانه مسجدالرضا(ع) واقع در احمدآباد خيابان رضا 36، نمايشگاه كتابی را با عنوان ياد استاد با بيش از یکصد عنوان كتاب از آثار شهيد مرتضي مطهري و يا آثاري در موضوع شخصيت ايشان در معرض ديد علاقه‌مندان قرار داده است.

همچنین نمايشگاه كتابي با عنوان «حكمت مطهر» در كتابخانۀ مسجد قبا واقع در نبش خيام جنوبي‌21، نمایشگاهی با عنوان «قافله‌سالار عشق» در کتابخانۀ زینبیه، نمايشگاه كتاب «معلم، شمع بزم آفرينش» در كتابخانۀ مجتمع فرهنگي امام خميني(ره) خواجه‌ربيع‌23 برپا شده است.

از جمله نمایشگاه‌های شهرستان‌ها نیز نمایشگاه‌ «محراب قلم» در مجتمع فرهنگی و کتابخانۀ امام‌رضا(ع) درگز، نمايشگاه «معلم متفكر» در محل فرهنگسراي بزرگ امام رضا(ع) سرخس، نمایشگاه کتاب‌های چاپی و پوستر با عنوان «پیشۀ انبیاء» در کتابخانه امام رضا(ع) تربت‌حیدریه و نمایشگاهی از کتب و بروشور با نام «مشعل هدایت» در کتابخانۀ امام رضا(ع) بروجرد برپا شده است.

عناوين برخي کتب به نمایش‌درآمده در این نمایشگاه‌ها «معلم، شمع بزم آفرينش»، «آيينه و آفتاب»، «استاد شهيد به روايت اسناد»، «جايگاه رفيع معلم در اسلام»، «پاره‌اي از خورشيد»، «بيست گفتار»، «در مكتب تجربه»، «پژواك انديشه‌ها»، «يك روز به جاي خانم معلم» و ... است.

گفتنی است که کتب به‌نمایش‌درآمده در این نمایشگاه‌ها قابل امانت به اعضای محترم است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید