۱۳۹۸-۰۲-۱۶

کارگاه‌های رایگان ویژۀ کنکوری‌ها

دومین جلسه از سلسله نشست‌های روانشناسی تغییر در کتابخانۀ مرکزی آستان قدس رضوی برگزار شد. این نشست به موضوع مقابله با استرس اختصاص یافت.

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان ‌قدس‌ رضوی، در دومین نشستِ کارگاهیِ روانشناسی تغییر که با حضور دکتر آذریان در تالار قدس کتابخانۀ مرکزی آستان قدس رضوی برگزار شد، موضوع مقابله با استرس محور بحث قرار گرفت. این سلسله نشست‌ها که با همکاری سازمان کتابخانه‌های آستان قدس و مرکز مشاوره، رشد و توانمندسازی آستان قدس رضوی به صورت هفتگی برگزار می‌شود، تا تیرماه، موضوعات مورد نیاز داش‌آموزان کنکوری را محور جلسات خود قرار داده است.

این درحالیست که نخستین جلسۀ این کارگاه با موضوع «آیا می‌توان تغییر کرد» با تدریس دکتر صادقیان برگزار شد و در سومین جلسۀ این کارگاه‌ها که هم‌زمان با اولین پنج‌شنبۀ ماه مبارک رمضان خواهد بود، دکتر صادقیان و دکتر بابایی در تدریسی مشترک کارگاه اعتکاف علمی را برگزار می‌کنند که در آن شیوه‌های مطالعه و استفاده از زمان محدود باقی‌مانده تا کنکور را در ماه مبارک رمضان ارائه می‌کنند.

گفتنی است کارگاه روانشناسی تغییر در 19 اردیبهشت هم‌زمان با تالار قدس کتابخانۀ مرکزی، در کتابخانۀ امام خمینی(ره) واقع در خواجه‌ربیع 23 نیز برگزار خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید