۱۳۹۸-۰۲-۲۸

جلسۀ تفسیر قرآن کریم با حضور آیت‌الله ناصری، در کتابخانۀ وزیری یزد

نمایندۀ محترم ولی فقیه در استان یزد، جلسۀ تفسیر قرآن کریم را با حضور استاندار، فرماندار و مدیران کل استان، در کتابخانۀ وزیری یزد وابسته به آستان قدس رضوی برگزار کرد.

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان ‌قدس‌ رضوی، آیت الله حاج شیخ محمدرضا ناصری یزدی، نمایندۀ ولی فقیه و امام جمعۀ یزد، به دعوت کتابخانۀ وزیری جلسۀ تفسیر قرآن کریم خود را در این کتابخانه از کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی در شهر یزد برگزار کرد.

در این جلسه که با حضور استاندار، فرماندار و مدیران کل استان برگزار شد، آیت‌الله ناصری یزدی به تشریح موضوع معاد در قرآن پرداخته و ضمن بیان نشانه‌های قیامت، آیات مربوط به نفخ صور را تفسیر کرد.

در پایان، رئیس کتابخانۀ وزیری ضمن معرفی بزرگ‌ترین کتابخانۀ استان و اقدامات صورت‌گرفته در راستای تبدیل آن به یک مجموعۀ بزرگ علمی، فرهنگی و اجتماعی، از مدیران برای عضویت در کتابخانه و انتقال برنامه‌های فرهنگی به ادارات دعوت کرد.

دکتر محمدرضا ملک‌ثابت در این راستا از آمادگی کتابخانۀ وزیری برای ایجاد کتابخانۀ امانی در ادارات استان به منظور استفادۀ کارمندان و مراجعان خبر داد.

وی افزود: چنانچه ادارات نسبت به اختصاص مکان و تجهیزات مناسب اقدام نمایند، کتابخانۀ وزیری آمادگی دارد در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و ارتقای بینش عمومی، منابع مناسب هر اداره را تهیه کرده و در اختیار ادارات قرار دهد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید