۱۳۹۸-۰۳-۰۱

کتابخانۀ آستان قدس رضوی در تحقق مرجعیت علمی پیشران است

    در نشست شورای نشریات سازمان کتابخانه‌های آستان قدس رضوی، کتابخانۀ آستان قدس رضوی، سفرۀ لبریز نعمت برای پژوهشگران عنوان شد، که می‌توان از منابع غنی مطالعاتی آن بهره برد.

به گزارش گنجینۀ رضوی، نشست شورای نشریات سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی با حضور ریاست این سازمان، مدیران اجرایی و جمعی از متولیان حوزۀ نشریات، در محل کتابخانۀ مرکزی آستان قدس رضوی برگزار شد.

در این نشست رئیس سازمان کتابخانه‌ها با بیان اینکه کتابخانۀ آستان قدس رضوی در تحقق مرجعیت علمی پیشران است، گفت: ما سفره‌های لبریز نعمت علمی را برای محققان و پژوهشگران گشوده‌ایم که می‌توانند از منابع مختلف مطالعاتی و امکانات و خدمات پژوهشی ارائه‌شده استفاده نمایند.  حجت الإسلام و المسلمین حسینی، نشریات را ویترین علمی سازمان کتابخانه‌های آستان قدس رضوی اعلام کرد و گفت: این سازمان به واسطه منتسب آن به عالم آل محمد(ص)، از حیث و وجهه علمی عظیمی برخوردار است که نشریات ما به عنوان ویترین سازمان، باید این مهم  را به دنیا اعلام و متبلور کنند. وی در پایان، تصریح کرد:  با اشاره به اینکه ما باید در راستای نقد وبررسی و تضارب آرا به سمت ایجاد اندیشگاه رضوی حرکت کنیم، افزود: کتابخانۀ آستان قدس رضوی به عنوان هفتمین کتابخانه‌ دنیا باید بر اساس رویه‌های بین‌المللی با دنیا حرف بزند و این وظیفه نشریات سازمان است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید