۱۳۹۹-۰۸-۱۸

سبک زندگی برتر، طول عمر بیشتر: سبک زندگی برای افراد بالای 40 سال

عدم استفاده از ظرفیت‌های فیزیکی بدن به علت زندگی ماشینی امروزی و از طرفی عمر طولانی‌تر مشکلات جدیدتری را برای انسان‌ها ایجاد کرده است. انواع بیماری‌هایی که زاییده‌ی کم تحرکی انسان‌هاست( چاقی، دیابت، فشار خون ...) باعث تحمیل هزینه‌های شخصی و عمومی سنگینی به جوامع امروزی شده است.

آیا می‌دانید که فقط و فقط یک سوم از فرایند پیری تحت تاثیر وراثت و عوامل زیست‌شناسی است؟ به این معنی که دو سوم دیگر آن وابسته به شما و سبک زندگی‌ای است که برمی‌گزینید. مهم نیست در چه سن و سالی هستید؛ 40 ساله یا 80 ساله فرقی نمی‌کند. این کتاب شما را یاری می‌دهد تا با آگاهی از تغذیه و علم بر چگونگی کارکرد بدنتان، کارایی خود را افزایش داده و با تغییر در سبک زندگی عمری طولانی‌تر همرا با سلامت بیشتر داشته باشید.
( سبک زندگی برتر، طول عمر بیشتر) به شما نشان خواهد داد با ورزش مناسب می‌توان به سطحی از قدرت و سلامت رسید که در نیمه‌ی دوم زندگی لذت بیشتری از آن برده و به این باور که زندگی در 40 سالگی شروع می‌شود معنایی تازه بخشید.
این کتاب در هیجده فصل تهیه شده است که عبارتند از:
فصل اول: تصمیم‌گیری؛ فصل دوم: غلبه بر سن و آرتریت؛ فصل سوم: چاقی یا اضافه وزن واقعا به چه معنی است؟؛ فصل چهارم: متابولیسم و داستان عضله؛ فصل پنجم: غذا و رژیم غذایی؛ فصل ششم: داستان چربی؛ فصل هفتم: آرتریت و درد؛ فصل هشتم: چرا باید ورزش کنیم؟؛ فصل نهم: آیا باید در باشگاه ورزش کنیم؟؛ فصل دهم: اصول تمرینات قدرتی؛ فصل یازدهم: حرکات کششی؛ فصل دوازدهم: چگونه تمرینات قدرتی را انجام بدهیم؟؛ فصل سیزدهم: سطوح تمرینات قدرتی؛ فصل چهاردهم: برنامه‌ی تمرینات قدرتی؛ فصل پانزدهم: تمرینات استقامتی؛ فصل شانزدهم: برنامه‌ی تمرینات استقامتی؛ فصل هفدهم: کمر درد و ورزش‌های مربوط به کمر؛ فصل هجدهم: هدفمندی

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید